Het kan natuurlijk voorkomen dat een factuur aan uw aandacht is ontsnapt, waarna u een aanmaning ontvangt met incassokosten. Ook ontvangt u vast en zeker weleens een factuur waarmee u het niet eens bent.
Ook in die gevallen kan AGIN Otten u behulpzaam zijn. Als
geen ander weet onze organisatie wanneer incassokosten gevorderd kunnen worden en hoe
hoog deze kosten mogen zijn. In de praktijk zien wij regelmatig dat
incassokosten onterecht worden gevorderd, of dat de hoogte van de incassokosten
onjuist is.
Heeft u een factuur ontvangen waartegen u bezwaar heeft?
AGIN Otten kan u mogelijk helpen met het opstellen van een verweerschrift.
Regelmatig zijn wij onze cliënten in dergelijke
kwesties behulpzaam (en niet zonder succes). Zo werd een van onze klanten benaderd door
een agressieve verkoper. De verkoper stelde een vordering in en dagvaardde onze
cliënt. AGIN Otten voerde namens client, gedaagde, de procedure en wist ervoor
te zorgen dat de kantonrechter de vordering afwees. In een andere recente juridische
kwestie werd client gedagvaard door zijn opdrachtnemer, die loon van client
vorderde. Ook die vordering werd door de kantonrechter afgewezen.
Heeft u dus te maken met agressieve verkopers of
incassobureaus, of wordt u onterecht (in of buiten rechte) aangesproken om tot
betaling over te gaan, aarzel dan niet om de kwestie aan AGIN Otten voor te
leggen.
https://www.aginotten.nl/u-bent-schuldeiser#ContactformulierUbentSchuldeiser