WAAROM AGIN OTTEN?
Korte lijnen: één vast aanspreekpunt voor zowel schuldeiser als schuldenaar
Incasso op maat: resultaatgericht, persoonlijk en sociaal verantwoord
Debiteurenkennis: sterk in de regio en landelijk dekkend via ons AGIN-netwerk
Kwaliteitsgaranties: Ervaren medewerkers en een jurist als contactpersoon
Transparantie: alles onder één dak, direct contact en realtime online inzage
Heeft u klanten in de regio Tilburg die niet betalen of die al enige tijd met een betalingsachterstand zitten? Bij AGIN Otten helpen we u in dit soort situaties. Zo nemen wij het gehele traject van incasso tot deurwaarder uit handen. Wij zorgen er voor dat elk traject in goede banen geleid zal worden. Hieronder wordt verder uitgelegd hoe een traject van incasso tot deurwaarder verloopt.
Wanneer u een traject start bij AGIN Otten begint dit vaak met de incassofase. Hierin wordt degene met schulden geïnformeerd dat er een openstaande vordering is en dat het traject overgedragen is aan een incasso- & deurwaarderskantoor. Wanneer onze inmenging geen resultaat heeft opgeleverd, wordt het incassotraject overgezet naar een gerechtelijk traject. Deurwaarderskantoren hebben andere rechten dan incassobureaus. Zo kan een incassobureau geen beslag leggen. Bij AGIN Otten hoeft u niet opzoek naar een deurwaarderspartij om dit proces over te nemen. AGIN Otten is namelijk een deurwaarderskantoor en heeft zowel de incassofase, gerechtelijke fase als de executieprocedure in eigen beheer. Hierdoor verloopt het traject ook sneller en komen er geen extra kosten bij kijken en ook is het verloop van het gehele proces transparant.
Wanneer wij als deurwaarder zogenaamde ambtshandelingen moete uitvoeren wordt de betalingsdruk opgehoogd of daadwerkelijk afgedwongen. Een deurwaarder heeft het recht om beslag te leggen. Bent u dus opzoek naar een deurwaarder in Tilburg? Dan helpen wij u graag verder!
Ook in de rest van Nederland kunt u bij AGIN Otten terecht voor uw deurwaarderstraject. Bijvoorbeeld bij deurwaarder Limburg of deurwaarder Eindhoven.
“ Makkelijk bereikbaar, duidelijke informatie, vriendelijke medewerkers ” (Autodealer)
“ Korte lijnen en slagvaardigheid in dossierafhandeling ” (Uitzend- & detacheringsbureau)
“ De online-inzage is zeer prettig om mee te werken ” (Gemeente)
“ Bereikbaarheid, snelheid, duidelijke uitleg, behulpzame medewerkers ” (Woningcorporatie)
“ Vaste contactpersonen, goede snelheid en kwaliteit van vragen beantwoorden telefonisch en per e-mail ” (Accountantskantoor)
“ Accuraat, snel, helder en duidelijk en een fijne samenwerking ” (Semi-overheidsorganisatie)
“ Persoonlijk contact met de debiteur. Dat kan een automatische applicatie niet overnemen ” (Lifestyle- & fitnessorganisatie)
Wilt u een incasso starten of deurwaarder inschakelen?